Text-belief consistency effect in adolescents´ comprehension of multiple documents from the Web (2020) ARTICULO Abendroth, Johanna Richter, Tobias Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 43 Núm. 1 Pág. 60-100
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Learning as an epistemic activity Vol. 47 Núm. 1 Pág. 3-48 ARTICULO | 2024 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Richter, Tobias
Tiffin Richards, Simon P.
|
Advances in research on internal and external factors that guide adolescents' reading and learning on the Internet Vol. 43 Núm. 1 Pág. 210-241 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Braasch, Jason L. G.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024