Text-belief consistency effect in adolescents´ comprehension of multiple documents from the Web (2020) ARTICULO Abendroth, Johanna Richter, Tobias Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 43 Núm. 1 Pág. 60-100

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Learning as an epistemic activity
Learning as an epistemic activity Vol. 47 Núm. 1 Pág. 3-48 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Richter, Tobias Tiffin Richards, Simon P.
Advances in research on internal and external factors that guide adolescents' reading and learning on the Internet
Advances in research on internal and external factors that guide adolescents' reading and learning on the Internet Vol. 43 Núm. 1 Pág. 210-241 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Braasch, Jason L. G.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024