Using Technology-Enhanced Learning Environments to Support Problem-based Historical Inquiry in Secondary School Classrooms (2007) ARTICULO Saye, John W. Brush, Thomas Theory and research in social education Vol. 35 Núm. 2 Pág. 196-230
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“What is slavery?” Vol. 50 Núm. 1 Pág. 29-73 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Hughes, Ryan E.
|
Tecnología para la enseñanza de la Historia y las Ciencias Sociales Vol. 20 Núm. 2 Pág. 186-210 ARTICULO | 2020 | Etic@net |
Miguel Revilla, Diego
|
Teaching analytics, value and tools for teacher data literacy Núm. 17 Pág. 26 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Ndukwe, Ifeanyi Glory
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024