El álgebra temprana en manos del docente de primaria (2019) ARTICULO Stylianou, Despina A. Stroud, Rena Cassidy, Michael Knuth, Eric J. Stephens, Ana C. Gardiner, Angela Murphy Demers, Lindsay Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 42 Núm. 3 Pág. 545-569

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students Vol. 47 Núm. 2 Pág. 321-345 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Ramos Baz, Marta Vicente Martín, Santiago Rosales Pardo, Javier Chamoso Sánchez, José María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024