The Role of Marketer-Generated Content in Customer Engagement Marketing (2019) Meire, Matthijs Hewett, Kelly Ballings, Michel Kumar, V. Van den Poel, Dirk Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 83 Núm. 6 Pág. 21-42

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Engaging consumers via online brand communities to achieve brand love and positive recommendations
Engaging consumers via online brand communities to achieve brand love and positive recommendations Vol. 27 Núm. 2 Pág. 1 ARTICULO
2023 Spanish journal of marketing-ESIC
Paruthi, Mandakini Kaur, Harsandaldeep Ul Islam, Jamid Rasool, Aaleya Thomas, George
La publicidad digital como estimulante de respuesta emocionales básicas en la audiencia
La publicidad digital como estimulante de respuesta emocionales básicas en la audiencia Vol. 8 Núm. 2 Pág. 107-128
2023 INNOVA Research Journal
Castro Analuiza, Juan Carlos Pazmiño Chimbana, Victoria Micaela
The impact of customer involvement in airline loyalty programs
The impact of customer involvement in airline loyalty programs Vol. 17 Núm. 3 Pág. 37-49 ARTICULO
2021 Tourism & Management Studies
Flores Limberger, Pablo Pereira, Lucimari Acosta Pereira, Tércio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024