When Teachers' and Parents' Values Differ (2003) Hauser Cram, Penny Sirin, Selcuk R. Stipek, Deborah Journal of educational psychology Vol. 95 Núm. 4 Pág. 813-820

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Development and validation of the School Climate Questionnaire for Secondary and High School Teachers (SCQ-SHST).
Development and validation of the School Climate Questionnaire for Secondary and High School Teachers (SCQ-SHST). Vol. 36 Núm. 1 Pág. 155-165 ARTICULO
2020 Anales de psicología
Domínguez, Ana Quijada Ruiz Díaz, Miguel Ángel Huertas Martínez, Juan Antonio Alonso Tapia, Jesús
A Cross-cultural Study of the Validity of a Battery of Questionnaires for Assessing School Climate Quality
A Cross-cultural Study of the Validity of a Battery of Questionnaires for Assessing School Climate Quality Vol. 26 Núm. 2 Pág. 109-120 ARTICULO
2020 Psicología educativa
Alonso Tapia, Jesús Quijada, Ana Ruiz, Miguel Ángel Huertas Martínez, Juan Antonio Ulate Espinoza, María Alexandra Biehl, María Loreto
Child-perceived teacher emotional support, its relations with teaching practices, and task persistence
Child-perceived teacher emotional support, its relations with teaching practices, and task persistence Vol. 34 Núm. 2 Pág. 359-374 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Kikas, Eve Tang, Xin
Concepciones de los profesores sobre resultados escolares
Concepciones de los profesores sobre resultados escolares Vol. 22 Núm. 4 Pág. 223-244 ARTICULO
2018 Profesorado
Meléndez Grijalva, Perla Barrera Valdivia, Pedro Carrera Hernández, Celia
¿Coinciden las expectativas escolares de la familia y del profesorado acerca del alumnado de origen inmigrante?
¿Coinciden las expectativas escolares de la familia y del profesorado acerca del alumnado de origen inmigrante? Vol. 20 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO
2014 Relieve
Intxausti Intxausti, Nahia Etxeberria Sagastume, Feli Joaristi Olariaga, Luis Maria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024