Construction of the image of the city of Rio de Janeiro as a tourist destination through airline posters (1930 – 1960) (2017) Frossard, Miriane Castro, Rafael Fraga, Carla Revista Turismo & Desenvolvimento Núm. 27 Pág. 2039-2048

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Role of airline promotion activities in destination branding
Role of airline promotion activities in destination branding Vol. 26 Núm. 3 Pág. 121-126 ARTICULO
2020 European Research on Management and Business Economics
Saed, Rashad Al Upadhya, Amitabh Abu Saleh, Mohammad
Turismo, Ferrovia e Publicidade
Turismo, Ferrovia e Publicidade Vol. 8 Núm. 2 Pág. 43-55
2018 Anais Brasileiros de Estudos Turísticos
Sigiliano Frossard, Miriane Fraga, Carla

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024