What does language assessment literacy mean to teachers? (2019) ARTICULO Berry, Vivien Seheehan, Susan Munro, Sonia ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 73 Núm. 2 Pág. 113-123
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
EFL teachers’ writing assessment literacy Núm. 40 Pág. 57-74 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Weng, Fanrong
|
English Language Teachers’ Perceived Classroom Assessment Knowledge and Practice Vol. 24 Núm. 2 Pág. 247-264 | 2022 | Profile |
Tajeddin, Zia
Saeedi, Zari
Panahzadeh, Vahid
|
Language Assessment Literacy and Teachers’ Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024