Detecting, Preventing, and Mitigating Online firestorms in Brand Communities (2019) Herhausen, Dennis Ludwig, Stephan Grewal, Dhruv Wulf, Jochen Schoegel, Marcus Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 83 Núm. 3 Pág. 1-21

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A Comparative Study of Social Media Marketing and Traditional Marketing in Indian Hotel Industry
A Comparative Study of Social Media Marketing and Traditional Marketing in Indian Hotel Industry Vol. 40 Núm. 3 Pág. 19 ARTICULO
2022 Estudios de economía aplicada
Dhamija, Dolly Kaur, Baljit
How harmful are online firestorms for brands?
How harmful are online firestorms for brands? Vol. 24 Núm. 1 Pág. 133-151 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Delgado Ballester, Elena López López, Inés Bernal Palazón, Alicia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Nov-2024