Psychology for language learning (2018) Mercer, Sarah Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 4 Pág. 504-525

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Introduction
Introduction Núm. 0 Pág. 11 PRESENTACION
2024 Porta Linguarum
Derakhshan, Ali Pawlak, Miroslaw
A study of integrating discourse-context information into Spanish aspect grammatical teaching for Sinophone learners
A study of integrating discourse-context information into Spanish aspect grammatical teaching for Sinophone learners Núm. 8 Pág. 83-97 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Sun, Yuliang Qi, Zhongchen Díaz Rodríguez, Lourdes
Perfil identitario de profesores de español a migrantes y refugiados
Perfil identitario de profesores de español a migrantes y refugiados Núm. 40 Pág. 249-269 ARTICULO
2023 ELUA
García Balsas, Marta Planelles Almeida, Margarita
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13
2021 HOW
Sánchez Solarte, Ana Clara

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024