Psychology for language learning (2018) Mercer, Sarah Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 4 Pág. 504-525
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Introduction Núm. 0 Pág. 11 PRESENTACION | 2024 | Porta Linguarum |
Derakhshan, Ali
Pawlak, Miroslaw
|
A study of integrating discourse-context information into Spanish aspect grammatical teaching for Sinophone learners Núm. 8 Pág. 83-97 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Sun, Yuliang
Qi, Zhongchen
Díaz Rodríguez, Lourdes
|
Perfil identitario de profesores de español a migrantes y refugiados Núm. 40 Pág. 249-269 ARTICULO | 2023 | ELUA |
García Balsas, Marta
Planelles Almeida, Margarita
|
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Sánchez Solarte, Ana Clara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jul-2024