Fostering team teaching (2018) Lasagabaster Herrarte, David Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 51 Núm. 3 Pág. 400-416

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes Núm. 45 Pág. 23-45 ARTICULO
2023 Ibérica
Lasagabaster Herrarte, David
The authors’ voice in health sciences written and video abstracts
The authors’ voice in health sciences written and video abstracts Núm. 93 Pág. 39-52
2023 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Edo Marzá, Nuria Beltrán Palanques, Vicente
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Andjelkov, Sonja
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI)
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 37-52
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Costa, Francesca Mastellotto, Lynn
Current trends in professional development: A quick guide for English language educators
Current trends in professional development: A quick guide for English language educators Vol. 13 Núm. 4 Pág. 317-328 ARTICULO
2022 JETT
Mirici, İsmail Hakki Pulatsü, Gülsen
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Dafouz, Emma
EMI Lecturers’ Training Needs
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Beltrán Palanques, Vicente
The Dimensions of EMI in the International Classroom
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20
2020 Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education
Fortanet Gómez, Inmaculada
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain Núm. 32 Pág. 103-118 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Macaro, Ernesto Jiménez Muñoz, Antonio José Lasagabaster Herrarte, David
The integration of language and content in English-medium instruction courses
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO
2019 Ibérica
Doiz Bienzobas, Aintzane Lasagabaster Herrarte, David Pavón Vázquez, Víctor
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting Núm. 30 Pág. 131-148 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Lasagabaster Herrarte, David Doiz Bienzobas, Aintzane

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024