The directional links between students’ academic motivation and social integration during the first year of higher education (2019) ARTICULO Noyens, Dorien Donche, Vincent Coertjens, Liesje Daal, Tine Van Van Petegem, Peter European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 1 Pág. 67-86

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A siete años de una política de acción afirmativa para el ingreso de mujeres a Ingeniería
A siete años de una política de acción afirmativa para el ingreso de mujeres a Ingeniería Vol. 61 Núm. 1 Pág. 8 ARTICULO
2024 Pensamiento educativo
Radovic Sendra, Darinka Zúñiga, Gabriela Torrent Maluje, Catalina Martínez, Salomé Celis Guzmán, Sergio Gerdtzen, Ziomara
The role of prosocial attitudes and academic achievement in peer networks in higher education
The role of prosocial attitudes and academic achievement in peer networks in higher education Vol. 37 Núm. 2 Pág. 567-584 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Brouwer, Jasperina Engels, Maaike C.
First-year students’ social adjustment process in professional higher education
First-year students’ social adjustment process in professional higher education Vol. 37 Núm. 2 Pág. 585-604 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Willems, Jonas Donche, Vincent Coertjens, Liesje
Amotivation
Amotivation Vol. 11 Núm. 3 Pág. 314-338 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Psychology
Norvilitis, Jill M. Reid, Howard M. O'Quin, Karen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jun-2024