Persons pursuing multiple objects of interest in multiple contexts (2019) ARTICULO Akkerman, Sanne Bakker, Arthur European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 1 Pág. 1-24

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Implicarse en el aprendizaje a través de la personalización. La perspectiva del alumnado de formación inicial del profesorado
Implicarse en el aprendizaje a través de la personalización. La perspectiva del alumnado de formación inicial del profesorado Vol. 22 Núm. 1 Pág. 8
2024 REDU
Ginesta, Anna Rochera, María José Colomina Álvarez, Rosa Remesal Ortiz, Ana
Unraveling the contextuality of adolescents’ interest pursuits in daily life
Unraveling the contextuality of adolescents’ interest pursuits in daily life Vol. 39 Núm. 1 Pág. 105-127 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Beek, Gregorius J. Bronkhorst, Larike H. Akkerman, Sanne
Students’ interests for personalized learning: an analysis guide
Students’ interests for personalized learning: an analysis guide Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1073-1109
2023 European journal of psychology of education
Solari, Mariana Vizquerra, Maria Isabel Engel Rocamora, Anna
Relationships between motivational factors and critical thinking
Relationships between motivational factors and critical thinking Vol. 16 Núm. 1 Pág. 7
2023 European journal of education and psychology
Valenzuela Carreño, Jorge Nieto Carracedo, Ana María Ossa Cornejo, Carlos Sepúlveda Vallejos, Sergio Muñoz Valenzuela, Carla
Welcoming mobile children at school
Welcoming mobile children at school Vol. 37 Núm. 2 Pág. 459-488 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Kloetzer, Laure Clarke-Habibi, Sara Mehmeti, Teuta Zittoun, Tania

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024