Improving students' attitude, conceptual understanding and procedural skills in differential calculus through Microsoft mathematics (2018) ARTICULO Mendezabal, Marie Jean N. Tindowen, Darin Jan C. JOTSE Vol. 8 Núm. 4 Pág. 385-397

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El afecto y el razonamiento covariacional
El afecto y el razonamiento covariacional Vol. 45 Núm. 2 Pág. 615-627
2021 Educación
Nava Guzmán, Cristian García González, Maria del Socorro Sánchez Aguilar, Mario
Incidence of a hypermedia educational material on the teaching and learning of Mathematics
Incidence of a hypermedia educational material on the teaching and learning of Mathematics Vol. 8 Núm. 1 Pág. 50-57 ARTICULO
2019 NAER
Sombra del Río, Laura Sanz, Cecilia Verónica Búcari, Néstor Daniel
The enhancement of pre-service mathematics teachers’ mathematical understanding ability through ACE teaching cyclic
The enhancement of pre-service mathematics teachers’ mathematical understanding ability through ACE teaching cyclic Vol. 9 Núm. 2 Pág. 153-167 ARTICULO
2019 JOTSE
Afgani, Muhammad Win Suryadi, Didi Dahlan, Jarnawi Afgani

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024