Improving students' attitude, conceptual understanding and procedural skills in differential calculus through Microsoft mathematics (2018) ARTICULO Mendezabal, Marie Jean N. Tindowen, Darin Jan C. JOTSE Vol. 8 Núm. 4 Pág. 385-397
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
El afecto y el razonamiento covariacional Vol. 45 Núm. 2 Pág. 615-627 | 2021 | Educación |
Nava Guzmán, Cristian
García González, Maria del Socorro
Sánchez Aguilar, Mario
|
Incidence of a hypermedia educational material on the teaching and learning of Mathematics Vol. 8 Núm. 1 Pág. 50-57 ARTICULO | 2019 | NAER |
Sombra del Río, Laura
Sanz, Cecilia Verónica
Búcari, Néstor Daniel
|
The enhancement of pre-service mathematics teachers’ mathematical understanding ability through ACE teaching cyclic Vol. 9 Núm. 2 Pág. 153-167 ARTICULO | 2019 | JOTSE |
Afgani, Muhammad Win
Suryadi, Didi
Dahlan, Jarnawi Afgani
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024