Heat and temperature experiment designs to support students’ conception on nature of science (2018) ARTICULO Prima, Eka Cahya Utari, Setiya Chandra, Didi Teguh Hasanah, Lilik Rusdiana, Dadi JOTSE Vol. 8 Núm. 4 Pág. 453-472

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Naturaleza de la ciencia para la enseñanza de la relatividad general
Naturaleza de la ciencia para la enseñanza de la relatividad general Vol. 53 Núm. 2 Pág. 149-158 ARTICULO
2024 Aula abierta
Castañeda Zapata, Edwar Alfonso López Ríos, Sonia Yaneth Osorio Vélez, Jaime Alberto
Gamification and a low-cost laboratory equipment aimed to boost vapor compresion refrigeration learning
Gamification and a low-cost laboratory equipment aimed to boost vapor compresion refrigeration learning Vol. 12 Núm. 1 Pág. 204-216 ARTICULO
2022 JOTSE
Aranguren Garacochea, Patricia Sánchez García-Vacas, Daniel Casi Satrústegui, Álvaro Araiz Vega, Miguel Catalán Ros, Leyre
Socio-critical and problem-oriented approach in environmental issues for students' critical thinking skills development in Chemistry learning
Socio-critical and problem-oriented approach in environmental issues for students' critical thinking skills development in Chemistry learning Vol. 12 Núm. 1 Pág. 50-67 ARTICULO
2022 JOTSE
Purwanto, Agung Rahmawati, Yuli Rahmayanti, Novia Mardiah, Alin Putri, Risky Amalia
Prospective primary teachers’ views on the nature of science
Prospective primary teachers’ views on the nature of science Vol. 11 Núm. 2 Pág. 403-418 ARTICULO
2021 JOTSE
Amador Rodríguez, Rafael Yecid Adúriz-Bravo, Agustín Valencia Cobos, Jorge Reinoso Tapia, Roberto Delgado Iglesias, Jaime
Developing computer-assisted formative feedback in the light of resource theory
Developing computer-assisted formative feedback in the light of resource theory Vol. 11 Núm. 2 Pág. 343-356 ARTICULO
2021 JOTSE
Suryadi, Ahmad Kusairi, Sentot

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024