Heat and temperature experiment designs to support students’ conception on nature of science (2018) ARTICULO Prima, Eka Cahya Utari, Setiya Chandra, Didi Teguh Hasanah, Lilik Rusdiana, Dadi JOTSE Vol. 8 Núm. 4 Pág. 453-472
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Naturaleza de la ciencia para la enseñanza de la relatividad general Vol. 53 Núm. 2 Pág. 149-158 ARTICULO | 2024 | Aula abierta |
Castañeda Zapata, Edwar Alfonso
López Ríos, Sonia Yaneth
Osorio Vélez, Jaime Alberto
|
Gamification and a low-cost laboratory equipment aimed to boost vapor compresion refrigeration learning Vol. 12 Núm. 1 Pág. 204-216 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Aranguren Garacochea, Patricia
Sánchez García-Vacas, Daniel
Casi Satrústegui, Álvaro
Araiz Vega, Miguel
Catalán Ros, Leyre
|
Socio-critical and problem-oriented approach in environmental issues for students' critical thinking skills development in Chemistry learning Vol. 12 Núm. 1 Pág. 50-67 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Purwanto, Agung
Rahmawati, Yuli
Rahmayanti, Novia
Mardiah, Alin
Putri, Risky Amalia
|
Prospective primary teachers’ views on the nature of science Vol. 11 Núm. 2 Pág. 403-418 ARTICULO | 2021 | JOTSE |
Amador Rodríguez, Rafael Yecid
Adúriz-Bravo, Agustín
Valencia Cobos, Jorge
Reinoso Tapia, Roberto
Delgado Iglesias, Jaime
|
Developing computer-assisted formative feedback in the light of resource theory Vol. 11 Núm. 2 Pág. 343-356 ARTICULO | 2021 | JOTSE |
Suryadi, Ahmad
Kusairi, Sentot
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024