Meta-lay theories of scientific potential drive underrepresented students’ sense of belonging to science, technology, engineering, and mathematics (STEM). (2018) Rattan, Aneeta Savani, Krishna Komarraju, Meera Morrison, Megan M. Boggs, Carol Ambady, Nalini Journal of Personality and Social Psychology Vol. 115 Núm. 1 Pág. 54-75
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Persisting in Physics and the Physics Olympiad — Impact of Gender Identification and Sense of Belonging on Expectancy-Value Outcomes Vol. 38 Núm. 1 Pág. 435-454 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Ladewig, Antonia
Köller, Olaf
Neumann, Knut
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024