Pedagogical, social and technical designs of a blended synchronous learning environment. (2018) Wang, Qiyun Huang, Changqin British journal of educational technology Vol. 49 Núm. 3 Pág. 451-462
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Bienestar Docente durante la Pandemia de COVID-19 en Chile Vol. 31 Núm. 1 Pág. 4 | 2022 | Psykhe |
Escalona, Gonzalo
Reyes, Andrés
Cabezas, Verónica
Narea, Marigen
Torres Irribarra, David
Icaza, Martín
|
Loneliness in online students with disabilities Núm. 18 Pág. 59 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Kotera, Yasuhiro
Chircop, James
Hutchinson, Lucy
Rhodes, Christine
Green, Pauline
Jones, Robert-Maxwell
Kaluzeviciute, Greta
Garip, Gulcan
|
Perception of students on blended learning considering data science and machine learning Vol. 9 Núm. 1 Pág. 125-135 ARTICULO | 2020 | Campus Virtuales |
Salas Rueda, Ricardo Adán
|
Features fostering academic and social integration in blended synchronous courses in graduate programs Núm. 17 Pág. 4 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Lakhal, Sawsen
Mukamurera, Joséphine
Bédard, Marie Eve
Heilporn, Géraldine
Chauret, Mélodie
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024