The effect of “here and now” learning on student engagement and academic achievement. (2018) Northey, Gavin Govind, Rahul Bucic, Tania Chylinski, Mathew Dolan, Rebecca van Esch, Patrick British journal of educational technology Vol. 49 Núm. 2 Pág. 321-333
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Examining the role of sense of belonging and formative assessment in reducing the negative impact of learning anxiety in mathematics Vol. 39 Núm. 1 Pág. 431-453 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Wang, Yuanhua
|
Emergency remote teaching of English as a foreign language during COVID-19 Núm. 15 Pág. 400-418 ARTICULO | 2021 | IJERI |
Huang, Min
Shi, Yahui
Yang, Xiaoqiong
|
Fatores críticos de sucesso percebidos por estudantes na adoção de disciplinas semipresenciais em cursos presenciais Vol. 19 Núm. 1 Pág. 77-92 ARTICULO | 2020 | RELATEC |
Piontkewicz, Regiane
Guimarães, André José Ribeiro
Freitas, Maria do Carmo Duarte
Mendes Junior, Ricardo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024