Mobile collaborative language learning (2018) Kukulska-Hulme, Agnes Viberg, Olga British journal of educational technology Vol. 49 Núm. 2 Pág. 207-218

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Desarrollo de apps de realidad virtual y aumentada para enseñanza de idiomas
Desarrollo de apps de realidad virtual y aumentada para enseñanza de idiomas Vol. 27 Núm. 1 Pág. 163-185
2024 RIED
Valero Franco, Concepción Berns, Anke
The effectiveness of the BBC learning english application for building students’ English-language strategic competence
The effectiveness of the BBC learning english application for building students’ English-language strategic competence Vol. 24 Núm. 1 Pág. 142-157 ARTICULO
2024 Revista EDaPECI
Konotop, Olena
Aproximación al uso de Facebook para mejorar la escritura académica en inglés y adquirir competencias sociales con alumnado universitario
Aproximación al uso de Facebook para mejorar la escritura académica en inglés y adquirir competencias sociales con alumnado universitario Núm. 31 Pág. 37-55 ARTICULO
2023 Encuentro
Martínez Lirola, María
Writing Skill Training of tertiary students by using Letter Writing on All Topics App
Writing Skill Training of tertiary students by using Letter Writing on All Topics App Vol. 5 Núm. 2 Pág. 120-129 ARTICULO
2023 ÑEMITỸRÃ
Madruga Ríos, Oraily
Mobile learning as a support to learn English during the social lockdown
Mobile learning as a support to learn English during the social lockdown Vol. 14 Núm. 2 Pág. 78-91
2022 Apertura
Pineda Castillo, Kristian Armando
Emergency remote teaching of English as a foreign language during COVID-19
Emergency remote teaching of English as a foreign language during COVID-19 Núm. 15 Pág. 400-418 ARTICULO
2021 IJERI
Huang, Min Shi, Yahui Yang, Xiaoqiong
Perspectives on Collaborative Learning in ICT Mediated Classes as a Language Learning Booster
Perspectives on Collaborative Learning in ICT Mediated Classes as a Language Learning Booster Vol. 23 Núm. 2 Pág. 7
2021 Rastros Rostros
Buitrago García, Hilda
Academic e-tandems as a strategy for English language learning in a Mexican university
Academic e-tandems as a strategy for English language learning in a Mexican university Vol. 12 Núm. 3 Pág. 417-424
2020 Open Praxis
Isai Serrato, Dan Padilla Rodriguez, Brenda Cecilia
Teachers’ Perspectives and Attitudes towards Computer-Assisted Language Learning (CALL)
Teachers’ Perspectives and Attitudes towards Computer-Assisted Language Learning (CALL) Núm. 71 Pág. 9-24 ARTICULO
2020 Revista de Cercetare si Interventie Sociala
Ozfidan, Burhan Burlbaw, Lynn M.
Las TIC en la enseñanza del inglés para fines específicos
Las TIC en la enseñanza del inglés para fines específicos Núm. 27 Pág. 38-52 ARTICULO
2018 Encuentro
Escobar Álvarez, María Ángeles Ibáñez Moreno, Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024