Impact of OER use on teaching and learning (2015) Farrow, Rob Pitt, Rebecca Arcos, Beatriz de los Perryman, Leigh-Anne Weller, Martin McAndrew, Patrick British journal of educational technology Vol. 46 Núm. 5 Pág. 972-976

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Impact of OER in Teacher Education
Impact of OER in Teacher Education Vol. 12 Núm. 4 Pág. 541-554 ARTICULO
2020 Open Praxis
Cummings Clay, Denise
Una experiencia de concienciación fundamentada en la creación de recursos educativos abiertos desde la Educación Visual y Plástica
Una experiencia de concienciación fundamentada en la creación de recursos educativos abiertos desde la Educación Visual y Plástica Núm. 6 Pág. 22-36 ARTICULO
2019 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Castell Villanueva, Júlia
Conceptualizing Open Educational Practices through the Lens of Constructive Alignment
Conceptualizing Open Educational Practices through the Lens of Constructive Alignment Vol. 9 Núm. 2 Pág. 125-140
2017 Open Praxis
Paskevicius, Michael
A Framework for the Ethics of Open Education
A Framework for the Ethics of Open Education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 93-109
2016 Open Praxis
Farrow, Rob
A Case Study of Scholars’ Open and Sharing Practices
A Case Study of Scholars’ Open and Sharing Practices Vol. 7 Núm. 3 Pág. 199-209 ARTICULO
2015 Open Praxis
Veletsianos, George
The impact of OER on teaching and learning practice
The impact of OER on teaching and learning practice Vol. 7 Núm. 4 Pág. 351-361 ARTICULO
2015 Open Praxis
Weller, Martin Arcos, Beatriz de los Farrow, Rob Pitt, Beck McAndrew, Patrick
Recognising informal elearning with digital badging
Recognising informal elearning with digital badging Vol. 7 Núm. 4 Pág. 299-310
2015 Open Praxis
Law, Patrina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024