What leads students to adopt information from Wikipedia? An empirical investigation into the role of trust and information usefulness. (2013) ARTICULO Shen, Xiao-Liang Cheung, Christy M. K. Lee, Matthew K. O. British journal of educational technology Vol. 44 Núm. 3 Pág. 502-517

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Estudios sobre la credibilidad de Wikipedia
Estudios sobre la credibilidad de Wikipedia Vol. 21 Núm. 2 Pág. 187-204 ARTICULO
2021 Área abierta
Claes, Florencia Tramullas Saz, Jesús
Students’ Attitudes Towards the Use of Wikipedia
Students’ Attitudes Towards the Use of Wikipedia Vol. 21 Núm. 2 Pág. 309-325 ARTICULO
2021 Área abierta
Stakić, Đorđe Tasic, Marija Stanković, Marko Bogdanović, Milena
Academic impact and perceived value of Wikipedia as a primary learning resource in higher education
Academic impact and perceived value of Wikipedia as a primary learning resource in higher education Vol. 29 Núm. 3 Pág. 30 ARTICULO
2020 El profesional de la información
Meseguer Artola, Antoni Rodríguez Ardura, Inmaculada Ammetller, Gisela Rimbau Gilabert, Eva
Wikipedia en las facultades de educación españolas
Wikipedia en las facultades de educación españolas Vol. 15 Núm. 2 Pág. 218-228
2020 Alteridad
Obregón Sierra, Ángel González-Fernández, Natalia
Impact of gender on the acceptance of electronic word-of-mouth (eWOM) information in Spain
Impact of gender on the acceptance of electronic word-of-mouth (eWOM) information in Spain Vol. 63 Núm. 4 Pág. 10 ARTICULO
2018 Contaduría y administración
Sánchez Torres, Javier A. Arroyo Cañada, Francisco Javier Solé Moro, María Luisa Argila Irurita, Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Jul-2024