What leads students to adopt information from Wikipedia? An empirical investigation into the role of trust and information usefulness. (2013) ARTICULO Shen, Xiao-Liang Cheung, Christy M. K. Lee, Matthew K. O. British journal of educational technology Vol. 44 Núm. 3 Pág. 502-517
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas COMUNICACION 3 DOCUMENTACION 1 ECONOMIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Estudios sobre la credibilidad de Wikipedia Vol. 21 Núm. 2 Pág. 187-204 ARTICULO | 2021 | Área abierta |
Claes, Florencia
Tramullas Saz, Jesús
|
Students’ Attitudes Towards the Use of Wikipedia Vol. 21 Núm. 2 Pág. 309-325 ARTICULO | 2021 | Área abierta |
Stakić, Đorđe
Tasic, Marija
Stanković, Marko
Bogdanović, Milena
|
Academic impact and perceived value of Wikipedia as a primary learning resource in higher education Vol. 29 Núm. 3 Pág. 30 ARTICULO | 2020 | El profesional de la información |
Meseguer Artola, Antoni
Rodríguez Ardura, Inmaculada
Ammetller, Gisela
Rimbau Gilabert, Eva
|
Wikipedia en las facultades de educación españolas Vol. 15 Núm. 2 Pág. 218-228 | 2020 | Alteridad |
Obregón Sierra, Ángel
González-Fernández, Natalia
|
Impact of gender on the acceptance of electronic word-of-mouth (eWOM) information in Spain Vol. 63 Núm. 4 Pág. 10 ARTICULO | 2018 | Contaduría y administración |
Sánchez Torres, Javier A.
Arroyo Cañada, Francisco Javier
Solé Moro, María Luisa
Argila Irurita, Ana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Jul-2024