Direct Written Corrective Feedback, Learner Differences, and the Acquisition of Second Language Article Use for Generic and Specific Plural Reference. (2015) Stefanou, Charis Révész, Andrea Modern language journal Vol. 99 Núm. 2 Pág. 263-282
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effects of task repetition with written corrective feedback on the knowledge and written accuracy of learners with different prior knowledge of the structure Vol. 34 Núm. 2 Pág. 464-493 ARTICULO | 2021 | Revista española de lingüística aplicada |
Khezrlou, Sima
|
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita Vol. 44 Núm. 2 Pág. 457-478 | 2020 | Educación |
Bonilla López, Marisela
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024