Direct Written Corrective Feedback, Learner Differences, and the Acquisition of Second Language Article Use for Generic and Specific Plural Reference. (2015) Stefanou, Charis Révész, Andrea Modern language journal Vol. 99 Núm. 2 Pág. 263-282

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effects of task repetition with written corrective feedback on the knowledge and written accuracy of learners with different prior knowledge of the structure
Effects of task repetition with written corrective feedback on the knowledge and written accuracy of learners with different prior knowledge of the structure Vol. 34 Núm. 2 Pág. 464-493 ARTICULO
2021 Revista española de lingüística aplicada
Khezrlou, Sima
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita Vol. 44 Núm. 2 Pág. 457-478
2020 Educación
Bonilla López, Marisela

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024