Focus on Multilingualism (2011) Cenoz Iragui, Miren Jasone Gorter, Durk Modern language journal Vol. 95 Núm. 3 Pág. 356-369

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La traducción como herramienta didáctica y de accesibilidad en las aulas de inglés de las Escuelas Oficiales de Idomas de la Comunitat Valenciana
La traducción como herramienta didáctica y de accesibilidad en las aulas de inglés de las Escuelas Oficiales de Idomas de la Comunitat Valenciana Núm. 35 Pág. 13-26 ARTICULO
2023 Didáctica. Lengua y literatura
Reverter Oliver, Beatriz
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university
Descansamos-xiuxiamos : a case study of a teacher’s translanguaging practices and attitude in an L3 Spanish audio-oral classroom at a Chinese university Núm. 8 Pág. 63-81 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Lu, Xiuchuan Zuo, Ya
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-17 ARTICULO
2023 Íkala
Ubaque Casallas, Diego
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language
The Challenges of Multilingual English Speakers Learning Catalan as a Third or Additional Language Núm. 24 Pág. 1-24 ARTICULO
2023 Revista Internacional de Catalanística = Journal of Catalan Studies
Gagné, Nancy Joan Casademont, Anna
Creencias del futuro profesorado
Creencias del futuro profesorado Vol. 25 Núm. 2 Pág. 107-128 ARTICULO
2022 Educación XX1
Gartziarena San Policarpo, Mikel Altuna Urdin, Jon
In-service teachers’ language attitudes in the Valencian educational system
In-service teachers’ language attitudes in the Valencian educational system Núm. 71 Pág. 121-146 ARTICULO
2021 Caplletra
Guzmán Alcón, Irene Portolés, Laura
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task Vol. 76 Núm. 4 Pág. 313-334 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Payant, Caroline
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University
Cross-Linguistic Pedagogy and Biliteracy in a Bilingual University Vol. 76 Núm. 4 Pág. 356-374 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Séror, Jérémie Gentil, Guillaume
El multilingüisme a l’escola
El multilingüisme a l’escola Núm. 68 Pág. 125-147 ARTICULO
2020 Caplletra
Portolés, Laura
Hizkuntzen arteko elkarreragina
Hizkuntzen arteko elkarreragina Vol. 32 Núm. 2 Pág. 95-126 ARTICULO
2020 Tantak
Etxague Goia, Itxaro van der Worp, Karin
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms
Translanguaging in L3 Spanish Classrooms Núm. 84 Pág. 65-75 ARTICULO
2020 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Zhou, Xiaozhou Huang, Xiaoling He, Jili
Teachers’ language use and attitudes towards multilingual education in primary education
Teachers’ language use and attitudes towards multilingual education in primary education Núm. 50 Pág. 107-111 ARTICULO
2019 Lenguaje y textos
Guzmán Alcón, Irene
Languages at work in the Basque Autonomous Community
Languages at work in the Basque Autonomous Community Núm. 23 Pág. 17-38 ARTICULO
2019 RIO
van der Worp, Karin
Cruzando fronteras entre lenguas
Cruzando fronteras entre lenguas Núm. 84 Pág. 33-39 ARTICULO
2019 Textos de didáctica de la lengua y la literatura
Cenoz Iragui, Miren Jasone Leonet Sieso, Oihana Saragueta, Eider
Translanguaging-ikuspegia lehen hezkuntzako ikasgelan. Ba al du eraginik ikasleen euskara-mailan?
Translanguaging-ikuspegia lehen hezkuntzako ikasgelan. Ba al du eraginik ikasleen euskara-mailan? Vol. 31 Núm. 1 Pág. 81-101 ARTICULO
2019 Tantak
Leonet Sieso, Oihana
A case study exploring oral language choice between the target language and the l1s in mainstream CLIL and EFL secondary education
A case study exploring oral language choice between the target language and the l1s in mainstream CLIL and EFL secondary education Núm. 7 Pág. 133-146 ARTICULO
2012 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Gené Gil, Maria Juan Garau, Maria Salazar Noguera, Joana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024