Bilingual first language acquisition at the interface between syntax and pragmatics (2000) Hulk, Aafke Müller, Natascha Bilingualism. Language and cognition Vol. 3 Núm. 3 Pág. 227-244

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Simplification or complexification: Auxiliary selection and anti-agreement effect in Brazilian Venetan
Simplification or complexification: Auxiliary selection and anti-agreement effect in Brazilian Venetan Núm. 22 Pág. 9-27 ARTICULO
2023 Catalan journal of linguistics
D'Alessandro, Roberta Frasson, Alberto
Brazilian Venetan is going leísta: Clitic doubling and resumption in a heritage Romance variety
Brazilian Venetan is going leísta: Clitic doubling and resumption in a heritage Romance variety Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7 ARTICULO
2023 Isogloss
Frasson, Alberto
Psychological Research of the Ability to Foreign Languages Acquisition
Psychological Research of the Ability to Foreign Languages Acquisition Vol. 39 Núm. 5 Pág. 1 ARTICULO
2021 Estudios de economía aplicada
Kozlovska, Ganna Furman, Anatolii Kolesnichenko, Natalia Kharchenko, Nadiia Halatsyn, Kateryna Matorina, Natalia
Do bilinguals acquire similar words to monolinguals?
Do bilinguals acquire similar words to monolinguals? Vol. 11 Núm. 1 Pág. 168-182 ARTICULO
2021 EJIHPE
Kutsuki, Aya
Cross-linguistic influence in li language attrition and simultaneous acquisition
Cross-linguistic influence in li language attrition and simultaneous acquisition Núm. 59 Pág. 63-80
2021 RLA
Proietti Ergün, Anna Lia
Structural convergence of two Ibero-Romance varieties
Structural convergence of two Ibero-Romance varieties Pág. 87-113
2021 Convergence and divergence in Ibero-Romance across contact situations and beyond
Schulte, Kim
When bilinguals outperform monolinguals
When bilinguals outperform monolinguals Vol. 33 Núm. 2 Pág. 475-504 ARTICULO
2020 Revista española de lingüística aplicada
Miller, Lauren
¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español
¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español Vol. 32 Núm. 2 Pág. 318-339 ARTICULO
2020 Culture and Education, Cultura y Educación
Gómez Garzarán, Eduardo Fernández Fuertes, Raquel
La mente multilingüe y la interferencia léxica
La mente multilingüe y la interferencia léxica Núm. 27 Pág. 231-248 ARTICULO
2019 Verba hispanica
Valencia Spoljaric, Ana María Musulin, Maša
Orquestación de recursos lingüísticos en el desarrollo bilingüe lengua de signos-lengua oral
Orquestación de recursos lingüísticos en el desarrollo bilingüe lengua de signos-lengua oral Núm. 1 Pág. 176-208
2019 REVLES
Plaza Pust, Carolina
An empirical study on word order in predicates
An empirical study on word order in predicates Núm. 13 Pág. 99-118 ARTICULO
2018 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Pérez Guerra, Javier
Early null and overt subjects in the Spanish of simultaneous English-Spanish bilinguals and Crosslinguistic Influence
Early null and overt subjects in the Spanish of simultaneous English-Spanish bilinguals and Crosslinguistic Influence Vol. 29 Núm. 2 Pág. 350-395 ARTICULO
2016 Revista española de lingüística aplicada
Villa García, Julio Suárez-Palma, Imanol
Contacto de lenguas y orden de palabras
Contacto de lenguas y orden de palabras Vol. 34 Núm. 1 Pág. 115-136 ARTICULO
2012 LEA
Gómez Seibane, Sara
La interlengua del español en el siglo XXI
La interlengua del español en el siglo XXI Núm. 5 Pág. 5 OTRO
2009 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Muñoz Liceras, Juana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024