Metatalk in a Pair Work Activity (2008) ARTICULO Storch, Neomy Language awareness Vol. 17 Núm. 2 Pág. 95-114

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners Núm. 41 Pág. 3 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
Written languaging, reformulation and EFL learners’ writing accuracy
Written languaging, reformulation and EFL learners’ writing accuracy Núm. 40 Pág. 75-91 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Azimian, Ehsanollah Rouhi, Afsar Jafarigohar, Manoochehr
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO
2023 IJES
Kos, Tomáš
Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges
Translanguaging practices and metalinguistic reflection during negotiation of meaning in tandem virtual exchanges Vol. 16 Núm. 3 Pág. 2 ARTICULO
2023 Bellaterra
Canals, Laia
Enhancing Language Learning Engagement through Critical Literacy Practices
Enhancing Language Learning Engagement through Critical Literacy Practices Vol. 50 Núm. 1 Pág. 37-65
2022 Lenguaje
Prada Arias, Arlin Yisela Trujillo Rodríguez, Marly Alexandra Herrera Mosquera, Leonardo
Llevando el aprendizaje del inglés de paseo
Llevando el aprendizaje del inglés de paseo Vol. 1 Núm. 1 Pág. 39-46
2021 Revista EducAcción Sentipensante
Acosta, Juan Carlos
Conceptualización de la competencia metalingüística en la escritura
Conceptualización de la competencia metalingüística en la escritura Vol. 27 Núm. 4 Pág. 852-867 ARTICULO
2015 Culture and Education, Cultura y Educación
Myhill, Debra Jones, Susan
Males and females in EFL task-based interaction
Males and females in EFL task-based interaction Núm. 12 Pág. 9-35 ARTICULO
2015 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azkarai, Agurtzane
Usos del metalenguaje en una actividad de escritura colaborativa
Usos del metalenguaje en una actividad de escritura colaborativa Núm. 1 Pág. 2
2015 E-Aesla
Fernández Dobao, Ana María
The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English
The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English Vol. 10 Núm. 2 Pág. 143-170 ARTICULO
2010 IJES
Martínez Esteban, Noelia Roca de Larios, Julio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024