The effect of processing instruction and dictogloss tasks on acquisition of the English passive voice (2008) ARTICULO Qin, Jingjing Language teaching research Vol. 12 Núm. 1 Pág. 61-82
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA HISPANICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO | 2023 | IJES |
Kos, Tomáš
|
Dictogloss or Processing Instruction Núm. 36 Pág. 263-277 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
azmoon, Yasaman
|
Enhanced input, individual output, and collaborative output Núm. 82 Pág. 213-235 ARTICULO | 2013 | Revista signos |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The effect of input enhancement, individual output, and collaborative output on fereing language learning Núm. 26 Pág. 267-288 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024