Organics or not? Prospects for uptaking organic farming (2018) Papadopoulos, Sotirios Zafeiriou, Eleni Karelakis, C. Koutroumanidis, Theodoros New medit. Mediterranean journal of economics, agriculture and environment = Revue méditerranéenne d'economie, agriculture et environment Vol. 17 Núm. 1 Pág. 13-22

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Presencia de productos orgánicos en Twitter desde la perspectiva del análisis de redes sociales
Presencia de productos orgánicos en Twitter desde la perspectiva del análisis de redes sociales Vol. 33 Núm. 1 Pág. 43-60 ARTICULO
2022 Redes
Lucio Mendiola, Adriana Yaomy Martínez González, Enrique Genaro Aguilar Gallegos, Norman Aguilar Ávila, Jorge Altamirano Cárdenas, Reyes
Consumers’ perceptions and policy implications towards the future of the Organic Food Sector in Italy
Consumers’ perceptions and policy implications towards the future of the Organic Food Sector in Italy Vol. 21 Núm. 4 Pág. 97-110 ARTICULO
2022 New medit
Minotti, Bianca
Bridging the knowledge gap of apple growers
Bridging the knowledge gap of apple growers Vol. 21 Núm. 2 Pág. 43-58 ARTICULO
2022 New medit
Mohammadian, Masoomeh Niknami, Mehrdad
Understanding farmers’ intentions to adopt organic farming in Albania
Understanding farmers’ intentions to adopt organic farming in Albania Vol. 20 Núm. 5 Pág. 97-110 ARTICULO
2021 New medit
Zhllima, Edvin Shahu, Edmira Xhoxhi, Orjon Gjika, Irena
Tunisian consumers perception and behavior towards organic food products
Tunisian consumers perception and behavior towards organic food products Vol. 19 Núm. 1 Pág. 3-18 ARTICULO
2020 New medit
Mtimet, Nadhem Souissi, Asma Mhamdi, Neama

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024