Searching for identity and focus (2018) ARTICULO Dale, Liz Oostdam, Ron Verspoor, Marjolijn International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 21 Núm. 3 Pág. 366-383

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249
2023 Elia
Jaen Campos, Marta
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences
Narrative analysis as a means of investigating CLIL teachers’ meaningful experiences Vol. 10 Núm. 3 Pág. 228-259 ARTICULO
2021 Qualitative Research in Education
Ljalikova, Aleksandra Meristo, Merilyn Alas, Ene Jung, Merle

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Jun-2024