The contributions of phonology, orthography, and morphology in Chinese–English biliteracy acquisition (2009) Wang, Min Yang, Cheng Cheng, Chenxi Applied psycholinguistics Vol. 30 Núm. 2 Pág. 291-314
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Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
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Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
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The role of morphological awareness in explaining reading-writing difficulties Vol. 41 Núm. 4 Pág. 702-733 ARTICULO | 2018 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Rueda Sánchez, Mercedes Isabel
Medina Cárdenas, Sandra Liliana
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La conciencia morfológica: tendencias de desarrollo y patrón evolutivo en educación infantil y primaria Vol. 23 Núm. 2 Pág. 239-244 ARTICULO | 2011 | Psicothema |
González Sánchez, Lorena
Rodríguez Pérez, Celestino
Gázquez Linares, José Jesús
González Castro, Paloma
Álvarez García, David
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