Complexity, Accuracy, and Fluency in Second Language Acquisition (2009) ARTICULO Housen, Alex Kuiken, Folkert Applied linguistics Vol. 30 Núm. 4 Pág. 461-473

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 69-85 ARTICULO
2023 Íkala
García, Edgar Emmanuell Lengeling, Martha Mora Pablo, Irasema Conaway Arroyo, Lisa Marie
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Andjelkov, Sonja
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom Vol. 43 Núm. 1 Pág. 5
2022 ESPecialist
DeRobles, Gabriela Bistline-Bonilla, Chrissy
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning Vol. 43 Núm. 1 Pág. 7
2022 ESPecialist
Maimone, Luciane Zach, Ariel
The effect of using the native language as a pedagogic intervention on iranian EFL learners’ complexity of english oral productions
The effect of using the native language as a pedagogic intervention on iranian EFL learners’ complexity of english oral productions Núm. 36 Pág. 83-99 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Alimoradi, Zahra Sadegh Zare Bidoki, Mohammad
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
Aprendizaje de una lengua extranjera en una liga de esports amateur
2021 Universidad de Málaga
Postigo Fuentes, Ana Yara
Implementing PBL assessed by E-Portfolios to Foster Oral Fluency Skill in an EFL Setting
Implementing PBL assessed by E-Portfolios to Foster Oral Fluency Skill in an EFL Setting Vol. 11 Núm. 1 Pág. 1-24
2020 Hexágono Pedagógico
García Castañeda, María Guadalupe Manyoma Ledesma, Enyel Galván De la Ossa, Aura Melissa
Assessing the development of second language syntax in Content and Language Integrated Learning
Assessing the development of second language syntax in Content and Language Integrated Learning Vol. 26 Núm. 2 Pág. 111-130 ARTICULO
2020 LFE
Gutiérrez Ortiz, María del Mar
La percepción de jugadores de esports sobre su aprendizaje de lengua extranjera
La percepción de jugadores de esports sobre su aprendizaje de lengua extranjera Vol. 22 Núm. 1 Pág. 194-226 ARTICULO
2020 Aula de encuentro
Postigo Fuentes, Ana Yara Fernández Navas, Manuel
Proposing a theoretical and state-of-the-art didactic model to balance oral communication fluency and accuracy in English as a foreign language
Proposing a theoretical and state-of-the-art didactic model to balance oral communication fluency and accuracy in English as a foreign language Vol. 44 Núm. 1 Pág. 36 ARTICULO
2020 Educación
González Robaina, Yaynel Díaz Larenas, Claudio Heraldo
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Mavrou, Irini Ainciburu, Cecilia
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting
Language Errors in an English-Medium Instruction University Setting Núm. 30 Pág. 131-148 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Lasagabaster Herrarte, David Doiz Bienzobas, Aintzane
Syntactic complexity in narratives written by Spanish heritage speakers
Syntactic complexity in narratives written by Spanish heritage speakers Núm. 14 Pág. 125-148 ARTICULO
2017 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Sánchez Abchi, Verónica Mier, M. Vanesa de
Uso de la retroalimentación correctiva focalizada indirecta con claves metalingüísticas en la adquisición del sufijo -s en la tercera persona del singular en inglés, en estudiantes de un programa de formación pedagógica en EFL de una universidad chilena
Uso de la retroalimentación correctiva focalizada indirecta con claves metalingüísticas en la adquisición del sufijo -s en la tercera persona del singular en inglés, en estudiantes de un programa de formación pedagógica en EFL de una universidad chilena Núm. 44 Pág. 127-136 ARTICULO
2016 Folios
Ortiz Navarrete, Mabel
Evaluating short-term changes in L2 complexity development
Evaluating short-term changes in L2 complexity development Núm. 63 Pág. 43-76 ARTICULO
2015 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Bulté, Bram Housen, Alex
La influencia del tipo de tarea en la fluidez y la exactitud léxica de la producción escrita de aprendientes griegos de español como lengua extranjera
La influencia del tipo de tarea en la fluidez y la exactitud léxica de la producción escrita de aprendientes griegos de español como lengua extranjera Núm. 22 Pág. 251-265 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Palapanidi, Kiriakí Mavrou, Irini
Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms: Comparing Individual and Paired Task Performance
Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms: Comparing Individual and Paired Task Performance Vol. 6 Núm. 3 Pág. 29-46 ARTICULO
2013 Bellaterra
Zabihi, Reza Rezazadeh, Mohsen Dastjerdi, Hossein Vahid
The effect of program type and proficiency level on learners' written production
The effect of program type and proficiency level on learners' written production Núm. 24 Pág. 211-226 ARTICULO
2011 Revista española de lingüística aplicada
Serrano Serrano, Raquel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024