Reciprocal peer assessment as a learning tool for secondary school students in modeling-based learning (2018) ARTICULO Tsivitanidou, Olia E. Constantinou, Costas P. Labudde, Peter Rönnebeck, Silke Ropohl, Mathias European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 51-73
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Historia de la sororidad en las aulas de la ESO Núm. 33 Pág. 11-13 | 2024 | Contextos educativos |
Jiménez Sáenz de Tejada, Marta
|
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Strijbos, Jan-Willem
Wichmann, Astrid
|
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Deiglmayr, Anne
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024