Reciprocal peer assessment as a learning tool for secondary school students in modeling-based learning (2018) ARTICULO Tsivitanidou, Olia E. Constantinou, Costas P. Labudde, Peter Rönnebeck, Silke Ropohl, Mathias European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 51-73

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Historia de la sororidad en las aulas de la ESO
Historia de la sororidad en las aulas de la ESO Núm. 33 Pág. 11-13
2024 Contextos educativos
Jiménez Sáenz de Tejada, Marta
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Strijbos, Jan-Willem Wichmann, Astrid
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Deiglmayr, Anne

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024