An examination of high-achieving first-generation college students from low-income backgrounds (2018) ARTICULO Hébert, Thomas P. Gifted child quarterly Vol. 62 Núm. 1 Pág. 96-110
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Context-Dependent Social Comparison and Imposter Phenomenon Vol. 68 Núm. 4 Pág. 264-278 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Snyder, Kate E.
Bartley, Maxwell I
Fowler, Allison
|
Striving to Excel in STEM Vol. 67 Núm. 2 Pág. 110-136 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Yang, Yao
Gentry, Marcia
|
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Peterson, Jean Sunde
|
A longitudinal case study of exceptional leadership talent Vol. 63 Núm. 1 Pág. 22-35 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Hébert, Thomas P.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Oct-2024