Using ‘Reading to Learn’ (R2L) pedagogy to teach discussion genre to non-Chinese-speaking students in Hong Kong (2018) ARTICULO Shum, Mark Shui Kee Tai, Chung Pui Shi, Dan International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 21 Núm. 2 Pág. 237-247
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience Núm. 58 Pág. 140-154 | 2023 | Folios |
Ubaque Casallas, Diego
|
Working with Reading to Learn in a bilingual primary school Núm. 14 Pág. 10-29 | 2023 | Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics |
Romero Bellido, Juan Carlos
Whittaker, Rachel
|
Intermodalidad y reinstanciación multilingüe: construcción conjunta en la pedagogía de género bilingüe Vol. 26 Núm. 1 Pág. 185-205 | 2021 | Íkala |
Kartika Ningsih, Harni
Rose, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Jul-2024