Using ‘Reading to Learn’ (R2L) pedagogy to teach discussion genre to non-Chinese-speaking students in Hong Kong (2018) ARTICULO Shum, Mark Shui Kee Tai, Chung Pui Shi, Dan International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 21 Núm. 2 Pág. 237-247

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience Núm. 58 Pág. 140-154
2023 Folios
Ubaque Casallas, Diego
Working with Reading to Learn in a bilingual primary school
Working with Reading to Learn in a bilingual primary school Núm. 14 Pág. 10-29
2023 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Romero Bellido, Juan Carlos Whittaker, Rachel
Intermodalidad y reinstanciación multilingüe: construcción conjunta en la pedagogía de género bilingüe
Intermodalidad y reinstanciación multilingüe: construcción conjunta en la pedagogía de género bilingüe Vol. 26 Núm. 1 Pág. 185-205
2021 Íkala
Kartika Ningsih, Harni Rose, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Jul-2024