Can infographics facilitate the learning of individuals with mathematical learning difficulties? (2017) Uzunboylu, Huseyin Baglama, Basak Yucesoy, Yucehan Ozcan, Deniz International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. (IJCRSEE) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 119-128

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enhancing evidence-based practice competence and professional skills using infographics as a pedagogical strategy in health science students
Enhancing evidence-based practice competence and professional skills using infographics as a pedagogical strategy in health science students Vol. 14 Núm. 4 Pág. 929-940 ARTICULO
2024 EJIHPE
Navarrete Muñoz, Eva María Valera Gran, Desirée García Campos, Jonatan Lozano Quijada, Carlos Hernández Sánchez, Sergio
Infographics implemented by educative institutions
Infographics implemented by educative institutions Vol. 14 Núm. 5 Pág. 1-11
2022 Human Review
Rivera Salas, Paola Eunice
Lectura grupal e infografías en la enseñanza y el aprendizaje de contenidos de divulgación científica en el contexto universitario
Lectura grupal e infografías en la enseñanza y el aprendizaje de contenidos de divulgación científica en el contexto universitario Vol. 14 Núm. 2 Pág. 47-56
2021 Formación Universitaria
Becerra Rodríguez, Diego Fernando Barreto Tovar, Carlos Humberto Bernal Torres, César Augusto Ordoñez, Andrés F.
Impacto de las infografías en la retención de información de estudiantes de Psicología
Impacto de las infografías en la retención de información de estudiantes de Psicología Núm. 83 Pág. 1 ARTICULO
2021 Revista colombiana de educación
Bernal Gamboa, Rodolfo Guzmán Cedillo, Yunuen Ixchel
Visualización mediática de la ciencia
Visualización mediática de la ciencia Vol. 43 Núm. 2 Pág. 7 ARTICULO
2020 Revista española de documentación científica
Montes Rojas, M.ª Luisa Garcia- Gil, Juanjo Leija, David
Making scientific concepts explicit through explanations
Making scientific concepts explicit through explanations Vol. 6 Núm. 3 Pág. 35-47
2018 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
Cabello, Valeria Magaly Topping, Keith

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024