Impacts of a Prekindergarten Program on Children's Mathematics, Language, Literacy, Executive Function, and Emotional Skills (2013) Wieland, Christine Yoshikawa, Hirokazu Child development Vol. 84 Núm. 6 Pág. 2112-2130

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Planificación docente para fomentar habilidades cognitivas básicas desde el aula. Un ejemplo de implementación concreto
Planificación docente para fomentar habilidades cognitivas básicas desde el aula. Un ejemplo de implementación concreto Vol. 16 Núm. 1 Pág. 54-67 ARTICULO
2024 Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento ( RACC )
Gonzales Chaves, Clara María Goldin, Andrea
Mediación en adolescentes y felicidad
Mediación en adolescentes y felicidad Vol. 6 Núm. 11 Pág. 113-138
2023 Eirene Estudios de Paz y Conflictos
Todd Lozano, Lucia V Gorjón Gómez, Francisco J.
Interventions in executive functions in children with learning disorders:
Interventions in executive functions in children with learning disorders: Vol. 15 Núm. 3 Pág. 73-88 ARTICULO
2021 Cuadernos de Neuropsicología
Amaral Machado, Flavia Gonçalves Gurgel, Léia Kaiser, Vanessa Jung Serafini, Adriana Tozzi Reppold, Caroline
Mediating role of poverty in the association between environmental factors and cognitive performance in preschoolers
Mediating role of poverty in the association between environmental factors and cognitive performance in preschoolers Vol. 12 Núm. 2 Pág. 24-38 ARTICULO
2020 Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento ( RACC )
Fracchia, Carolina Soledad Segretin, María Soledad Hermida, María Julia Prats, Lucía María Lipina, Sebastián Javier
Factors Associated With Gifted Identification for Ethnically Diverse Children in Poverty
Factors Associated With Gifted Identification for Ethnically Diverse Children in Poverty Vol. 64 Núm. 4 Pág. 243-258 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Ricciardi, Courtney Haag-Wolf, Allison Winsler, Adam
The Effects of Early Care and Education Settings on the Kindergarten Outcomes of Doubly Vulnerable Children
The Effects of Early Care and Education Settings on the Kindergarten Outcomes of Doubly Vulnerable Children Vol. 87 Núm. 1 Pág. 27-53 ARTICULO
2020 Exceptional children
Schochet, Owen N. Johnson, Anna D. Phillips, Deborah A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jun-2024