Math anxiety and math performance in children (2017) Justicia Galiano, María José Martín Puga, María Eva Linares Martínez, Rocío Pelegrina López, Santiago British journal of educational psychology Vol. 87 Núm. 4 Pág. 573-589

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perfiles motivacionales y su relación con la ansiedad ante los exámenes en estudiantes de Educación Primaria
Perfiles motivacionales y su relación con la ansiedad ante los exámenes en estudiantes de Educación Primaria Vol. 17 Núm. 2 Pág. 177-186
2022 Revista de Psicología y Educación
Freire Rodríguez, Carlos Ferradás Canedo, María del Mar Seijo Galán, Sara Rebollo-Quintela, Nuria
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students Vol. 36 Núm. 2 Pág. 287-317 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Colognesi, Stéphane Nieuwenhoven, Catherine Van
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving Vol. 34 Núm. 4 Pág. 705-730 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Nieuwenhoven, Catherine Van

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024