Using an ever–english learner framework to examine disproportionality in special education (2017) Umansky, Ilana M. Thompson, Karen Díaz, Guadalupe Exceptional children Vol. 84 Núm. 1 Pág. 76-96

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Waived English Learners
Waived English Learners Vol. 90 Núm. 3 Pág. 217-234
2024 Exceptional children
Oh, Min Hyun Mancilla-Martinez, Jeannette
Conceptualizing Change
Conceptualizing Change Vol. 13 Núm. 1 Pág. 9-25
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
David, Rosa Dene Torres, Caroline Gonzaga
Examining Longitudinal Patterns of Special Education Service Receipt
Examining Longitudinal Patterns of Special Education Service Receipt Vol. 87 Núm. 1 Pág. 5-26 ARTICULO
2020 Exceptional children
Woods, Adrienne D.
IDEA’s Double Bind
IDEA’s Double Bind Vol. 85 Núm. 4 Pág. 395-412 ARTICULO
2019 Exceptional children
Sullivan, Amanda L. Osher, Daniel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024