The power of sound in L2 idiom learning (2017) ARTICULO Eyckmans, June Lindstromberg, Seth Language teaching research Vol. 21 Núm. 3 Pág. 341-361
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
¿Sería coser y… cantar? El papel del sonido en la memorización fraseológica en ELE Vol. 16 Núm. 32 Pág. 146-159 ARTICULO | 2022 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Detry, Florence
|
Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best? Núm. 17 Pág. 9-34 ARTICULO | 2020 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Boone, Griet
Eyckmans, June
|
The effect of frequency on learners’ ability to recall the forms of deliberately learned L2 multiword expressions Vol. 171 Núm. 1 Pág. 2-33 ARTICULO | 2020 | ITL International Journal of Applied Linguistics |
Lindstromberg, Seth
Eyckmans, June
|
Anglo-Saxon Advertising Vol. 12 Núm. 2 Pág. 276-288 | 2018 | RIDU |
Allen Lambert, Matthew
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024