The power of sound in L2 idiom learning (2017) ARTICULO Eyckmans, June Lindstromberg, Seth Language teaching research Vol. 21 Núm. 3 Pág. 341-361

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
¿Sería coser y… cantar? El papel del sonido en la memorización fraseológica en ELE
¿Sería coser y… cantar? El papel del sonido en la memorización fraseológica en ELE Vol. 16 Núm. 32 Pág. 146-159 ARTICULO
2022 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Detry, Florence
Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best?
Attention-direction versus retrieval practice: which fosters the productive recall of German formulaic sequences best? Núm. 17 Pág. 9-34 ARTICULO
2020 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Boone, Griet Eyckmans, June
The effect of frequency on learners’ ability to recall the forms of deliberately learned L2 multiword expressions
The effect of frequency on learners’ ability to recall the forms of deliberately learned L2 multiword expressions Vol. 171 Núm. 1 Pág. 2-33 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Lindstromberg, Seth Eyckmans, June
Anglo-Saxon Advertising
Anglo-Saxon Advertising Vol. 12 Núm. 2 Pág. 276-288
2018 RIDU
Allen Lambert, Matthew

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024