The effects of guided careful online planning on complexity, accuracy and fluency in intermediate EFL learners’ oral production (2012) ARTICULO Ahmadian, Mohammad Javad Language teaching research Vol. 16 Núm. 1 Pág. 129-149

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Analysing the oral performance of EFL learners in the testing and the laboratory contexts
Analysing the oral performance of EFL learners in the testing and the laboratory contexts Núm. 41 Pág. 5 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Santana Perera, Beatriz Arnaiz Castro, Patricia
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing Vol. 13 Núm. 4 Pág. 2 ARTICULO
2020 Bellaterra
Ashoori Tootkaboni, Arezoo Pakzadian, Maryam

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Sep-2024