El método de la respuesta física (TPR) como recurso didáctico para el aprendizaje del inglés en educación infantil (2012) ARTICULO Canga Alonso, Andrés Revista Iberoamericana de Educación Vol. 60 Núm. 3 Pág. 8-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Study of the satisfaction by age and gender of secondary school students with the integrated learning of Basketball and English language through a Non-linear Pedagogy
Study of the satisfaction by age and gender of secondary school students with the integrated learning of Basketball and English language through a Non-linear Pedagogy Núm. 7 Pág. 135-146 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Camacho Lazarraga, Pablo
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Physical activity and motivation for learning English as a foreign language in young children in Ecuador
Physical activity and motivation for learning English as a foreign language in young children in Ecuador Núm. 44 Pág. 988-999 ARTICULO
2022 Retos
Villafuerte Holguín, Jhonny Saulo Pacheco, Erick López, Jean Carlos
Programa neuropsicológico de aprendizaje del inglés para alumnos con dislexia
Programa neuropsicológico de aprendizaje del inglés para alumnos con dislexia Vol. 16 Núm. 45 Pág. 417-445 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
Ibáñez Azorín, Estefanía Martín Lobo, María Pilar Vergara Moragues, Esperanza Calvo, Ana
Mejoramiento de la práctica pedagógica
Mejoramiento de la práctica pedagógica Vol. 22 Núm. 1 Pág. 77-85
2015 Revista Criterios
Agreda Peña, Bertha Cecilia Thomé Ponce, Mónica de los Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024