The intriguing role of spanish language vocabulary knowledge in predicting English reading comprehension (2006) Proctor, C. Patrick August, Diane Carlo, María Snow, Catherine E. Journal of educational psychology Vol. 98 Núm. 1 Pág. 159-169

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The background and perspectives of multilingual approach application to foreign language teaching in Russian higher schools under globalization
The background and perspectives of multilingual approach application to foreign language teaching in Russian higher schools under globalization Vol. 7 Núm. 5 Pág. 9 ARTICULO
2021 EntreLínguas
Rogozhina, Lada Alexandrovna Masyutina, Natalya Mikhailovna Yanovskaya, Galina Samoylovna
Diseño Universal para el Aprendizaje
Diseño Universal para el Aprendizaje Núm. 32 Pág. 7-36 ARTICULO
2020 Tejuelo
Fernández Portero, Ignacio
Diseño Universal para el Aprendizaje de idiomas en personas con diversidad funcional
Diseño Universal para el Aprendizaje de idiomas en personas con diversidad funcional Vol. 11 Núm. 1 Pág. 251-266 ARTICULO
2018 Revista de Educación Inclusiva
Fernández Portero, Ignacio
The effect of Second-Language Experience on Native-language Processing
The effect of Second-Language Experience on Native-language Processing Núm. 8 Pág. 55-78 ARTICULO
2011 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Kaushanskaya, Margarita Yoo, Jeewon Marian, Viorica

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024