Learning argumentation skills through the use of prompts for self-explaining examples (2007) Schworm, Silke Renkl, Alexander Journal of educational psychology Vol. 99 Núm. 2 Pág. 285-296

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Una propuesta efectiva de aprendizaje basado en videos
Una propuesta efectiva de aprendizaje basado en videos Vol. 27 Núm. 1 Pág. 345-372
2024 RIED
Gómez Ortega, Alba Macías Guillén, Almudena Sánchez de Lara, Miguel A. Delgado Jalón, María Luisa
Can prompts improve self-explaining an online video lecture? Yes, but do not disturb!
Can prompts improve self-explaining an online video lecture? Yes, but do not disturb! Núm. 20 Pág. 5 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Hefter, Markus H. Kubik, Veit Berthold, Kirsten
El ejemplo resuelto como instrumento de descarga cognitiva en la enseñanza de las ciencias sociales
El ejemplo resuelto como instrumento de descarga cognitiva en la enseñanza de las ciencias sociales Vol. 17 Núm. 2 Pág. 133-144 ARTICULO
2022 Revista de Psicología y Educación
Cuesta Navarro, Arnau
Dialogic argumentation as a bridge to argumentative thinking and writing
Dialogic argumentation as a bridge to argumentative thinking and writing Vol. 39 Núm. 1 Pág. 25-48 ARTICULO
2016 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Kuhn, Deanna Hemberger, Laura Khait, Valerie
Identifying paralogisms in two ethnically different contexts at university level
Identifying paralogisms in two ethnically different contexts at university level Vol. 39 Núm. 1 Pág. 119-149 ARTICULO
2016 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Rapanta, Chrysi Walton, Douglas N.
Revisión sobre autoevaluación educativa
Revisión sobre autoevaluación educativa Vol. 11 Núm. 2 Pág. 172-197 ARTICULO
2013 Revista de investigación en educación
Panadero, Ernesto Alonso Tapia, Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024