Are teachers' expectations different for racial minority than for European American students? (2007) Tenenbaum, Harriet R. Ruck, Martin Journal of educational psychology Vol. 99 Núm. 2 Pág. 253-273

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Nivel socioeconómico y enseñanza bilingüe
Nivel socioeconómico y enseñanza bilingüe Núm. 543 Pág. 13 ARTICULO
2023 Cuadernos de pedagogía
Halbach, Ana María
When ethnic minority students are judged as more suitable for the highest school track: a shifting standards experiment
When ethnic minority students are judged as more suitable for the highest school track: a shifting standards experiment Vol. 38 Núm. 1 Pág. 367-387 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Nishen, Anna K. Corcoran, Katja Holder, Katharina Kessels, Ursula
Children’s Perspectives on Fairness and Inclusivity in the Classroom
Children’s Perspectives on Fairness and Inclusivity in the Classroom Núm. 25 Pág. 1-11 ARTICULO
2022 The Spanish Journal of Psychology
Kaufman, Elise Marie Killen, Melanie
Profiles of learning opportunities of multilingual and monolingual children in kindergarten
Profiles of learning opportunities of multilingual and monolingual children in kindergarten Vol. 36 Núm. 2 Pág. 379-404 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Langeloo, Annegien Mascareño Lara, Mayra Deunk, Marjolein I. LoCasale Crouch, Jennifer Strijbos, Jan-Willem
Factors Associated With Gifted Identification for Ethnically Diverse Children in Poverty
Factors Associated With Gifted Identification for Ethnically Diverse Children in Poverty Vol. 64 Núm. 4 Pág. 243-258 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Ricciardi, Courtney Haag-Wolf, Allison Winsler, Adam
The influence of parental and self-expectations on Asian American Women who entered college early
The influence of parental and self-expectations on Asian American Women who entered college early Vol. 63 Núm. 2 Pág. 120-140 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Mun, Rachel U. Hertzog, Nancy B.
¿Coinciden las expectativas escolares de la familia y del profesorado acerca del alumnado de origen inmigrante?
¿Coinciden las expectativas escolares de la familia y del profesorado acerca del alumnado de origen inmigrante? Vol. 20 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO
2014 Relieve
Intxausti Intxausti, Nahia Etxeberria Sagastume, Feli Joaristi Olariaga, Luis Maria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024