Are teachers' expectations different for racial minority than for European American students? (2007) Tenenbaum, Harriet R. Ruck, Martin Journal of educational psychology Vol. 99 Núm. 2 Pág. 253-273
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Nivel socioeconómico y enseñanza bilingüe Núm. 543 Pág. 13 ARTICULO | 2023 | Cuadernos de pedagogía |
Halbach, Ana María
|
When ethnic minority students are judged as more suitable for the highest school track: a shifting standards experiment Vol. 38 Núm. 1 Pág. 367-387 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Nishen, Anna K.
Corcoran, Katja
Holder, Katharina
Kessels, Ursula
|
Children’s Perspectives on Fairness and Inclusivity in the Classroom Núm. 25 Pág. 1-11 ARTICULO | 2022 | The Spanish Journal of Psychology |
Kaufman, Elise Marie
Killen, Melanie
|
Profiles of learning opportunities of multilingual and monolingual children in kindergarten Vol. 36 Núm. 2 Pág. 379-404 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Langeloo, Annegien
Mascareño Lara, Mayra
Deunk, Marjolein I.
LoCasale Crouch, Jennifer
Strijbos, Jan-Willem
|
Factors Associated With Gifted Identification for Ethnically Diverse Children in Poverty Vol. 64 Núm. 4 Pág. 243-258 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Ricciardi, Courtney
Haag-Wolf, Allison
Winsler, Adam
|
The influence of parental and self-expectations on Asian American Women who entered college early Vol. 63 Núm. 2 Pág. 120-140 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Mun, Rachel U.
Hertzog, Nancy B.
|
¿Coinciden las expectativas escolares de la familia y del profesorado acerca del alumnado de origen inmigrante? Vol. 20 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO | 2014 | Relieve |
Intxausti Intxausti, Nahia
Etxeberria Sagastume, Feli
Joaristi Olariaga, Luis Maria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024