The time on task effect in reading and problem solving is moderated by task difficulty and skill: Insights from a computer-based large-scale assessment (2014) Goldhammer, Frank Naumann, Johannes Stelter, Annette Tóth, Krisztina Rölke, Heiko Klieme, Eckhard Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 3 Pág. 608-626
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
High-achieving ninth grade students’ self-reported strategy use and its relation to strategic reading behavior Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1571-1591 | 2023 | European journal of psychology of education |
Neuenhaus, Nora
Grobe, Felix Benjamin
Schoor, Cornelia
Artelt, Cordula
|
¿Escribo todo igual? Vol. 55 Núm. 110 Pág. 873-897 ARTICULO | 2022 | Revista signos |
Valenzuela, Angel
|
Observing response processes with eye tracking in international large-scale assessments Vol. 33 Núm. 3 Pág. 543-558 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Maddox, Bryan
Bayliss, Andrew P.
Fleming, Piers
Engelhardt, Paul E.
Edwards, S. Gareth
Borgonovi, Francesca
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Aug-2024