Preliminary empirical model of crucial determinants of best practice for peer tutoring on academic achievement (2015) Leung, Kim Chau Journal of educational psychology Vol. 107 Núm. 2 Pág. 558-579
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Implementing Peer Tutoring for the Development of Empathy in Nursing Education Vol. 39 Núm. 2 Pág. 7 ARTICULO | 2021 | Investigación y educación en enfermería |
Durán Gisbert, David
Vazquez Rivas, Anabel
|
Compare the moderator for pre-test-post-test design in peer tutoring with treatment-control/comparison design Vol. 34 Núm. 4 Pág. 685-703 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Leung, Kim Chau
|
La tutoría en educación primaria y secundaria en España Vol. 29 Núm. 2 Pág. 105-127 ARTICULO | 2018 | Revista Española de Orientación y Psicopedagogía |
González-Benito, Ana
Vélaz de Medrano Ureta, Consuelo
López Martín, Esther
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024