Consumers’ responses to cause related marketing (2017) Patel, Jayesh D. Gadhavi, Dharmesh D. Shukla, Yupal S. International review on public and nonprofit marketing. official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-18

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Artículo citante Anualidad Localización Autores
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A cause-related marketing model for the iranian banking system Núm. 36 Pág. 113-136 ARTICULO
2020 AD-minister
Valipour, Ali Noraei, Mahmoud Kavosh, Kamyar
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The impact of human vs. non-human causes on brand evaluations and purchase intentions Vol. 17 Núm. 1 Pág. 188-213
2020 Revista Lasallista de investigación
Morton-Rodríguez, Flor Esthela Treviño-Benavides, Teresa Berenice Arandia-Pérez, Osmar Ernesto
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Aumentando a intenção de visita a hipermercados pelos consumidores por meio do marketing relacionado a causas Vol. 21 Núm. 3 Pág. 435-463
2019 RBGN
Tze Hong, Kay Imm Ng, Siew Raja Yusof, Raja Nerina Kaliappan, Shivee Ranjanee

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024