Disproportionality in special education identification and placement of english language learners (2011) Sullivan, Amanda L. Exceptional children Vol. 77 Núm. 3 Pág. 317-334
- Número de citas: 9 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Waived English Learners Vol. 90 Núm. 3 Pág. 217-234 | 2024 | Exceptional children |
Oh, Min Hyun
Mancilla-Martinez, Jeannette
|
Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities Vol. 13 Núm. 1 Pág. 43-56 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Lopes Murphy, Solange A.
|
Making visible the invisible: Multistudy investigation of disproportionate special education identification of U.S. Asian American and Pacific Islander students Vol. 86 Núm. 4 Pág. 449-467 ARTICULO | 2020 | Exceptional children |
Sullivan, Amanda L.
Kulkarni, Tara
Chhuon, Vichet
|
Competencias profesionales para el trabajo con población multilingüe y multicultural en España Vol. 40 Núm. 4 Pág. 152-167 ARTICULO | 2020 | Revista de logopedia, foniatría y audiología |
Nieva Ramos, Silvia
Aguilar Mediavilla, Eva María
Rodríguez García, Lidia
Conboy, Barbara T.
|
Hacia una educación inclusiva interseccional Vol. 49 Núm. 3 Pág. 37-55 ARTICULO | 2019 | Publicaciones |
Waitoller, Federico R.
Beasly, Leatrice
Gorham, Aja
Kang, Veronica Y.
|
Promessas e trajetórias da Educação Inclusiva Vol. 14 Núm. 3 Pág. 804-831 | 2019 | Práxis Educativa |
Artiles, Alfredo J.
Kozleski, Elizabeth B.
|
IDEA’s Double Bind Vol. 85 Núm. 4 Pág. 395-412 ARTICULO | 2019 | Exceptional children |
Sullivan, Amanda L.
Osher, Daniel
|
Double Jeopardy? Disproportionality in first juvenile court involvement by disability status Vol. 85 Núm. 4 Pág. 453-470 ARTICULO | 2019 | Exceptional children |
Kincaid, Aleksis P.
Sullivan, Amanda L.
|
Social inequality in education and the use of extramural support services Vol. 33 Núm. 2 Pág. 215-233 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Bodvin, Kathleen
Verschueren, Karine
Haene, Lucia De
Struyf, Elke
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024