Disproportionality in special education identification and placement of english language learners (2011) Sullivan, Amanda L. Exceptional children Vol. 77 Núm. 3 Pág. 317-334

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Waived English Learners
Waived English Learners Vol. 90 Núm. 3 Pág. 217-234
2024 Exceptional children
Oh, Min Hyun Mancilla-Martinez, Jeannette
Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities
Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities Vol. 13 Núm. 1 Pág. 43-56
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Lopes Murphy, Solange A.
Making visible the invisible: Multistudy investigation of disproportionate special education identification of U.S. Asian American and Pacific Islander students
Making visible the invisible: Multistudy investigation of disproportionate special education identification of U.S. Asian American and Pacific Islander students Vol. 86 Núm. 4 Pág. 449-467 ARTICULO
2020 Exceptional children
Sullivan, Amanda L. Kulkarni, Tara Chhuon, Vichet
Competencias profesionales para el trabajo con población multilingüe y multicultural en España
Competencias profesionales para el trabajo con población multilingüe y multicultural en España Vol. 40 Núm. 4 Pág. 152-167 ARTICULO
2020 Revista de logopedia, foniatría y audiología
Nieva Ramos, Silvia Aguilar Mediavilla, Eva María Rodríguez García, Lidia Conboy, Barbara T.
Hacia una educación inclusiva interseccional
Hacia una educación inclusiva interseccional Vol. 49 Núm. 3 Pág. 37-55 ARTICULO
2019 Publicaciones
Waitoller, Federico R. Beasly, Leatrice Gorham, Aja Kang, Veronica Y.
Promessas e trajetórias da Educação Inclusiva
Promessas e trajetórias da Educação Inclusiva Vol. 14 Núm. 3 Pág. 804-831
2019 Práxis Educativa
Artiles, Alfredo J. Kozleski, Elizabeth B.
IDEA’s Double Bind
IDEA’s Double Bind Vol. 85 Núm. 4 Pág. 395-412 ARTICULO
2019 Exceptional children
Sullivan, Amanda L. Osher, Daniel
Double Jeopardy? Disproportionality in first juvenile court involvement by disability status
Double Jeopardy? Disproportionality in first juvenile court involvement by disability status Vol. 85 Núm. 4 Pág. 453-470 ARTICULO
2019 Exceptional children
Kincaid, Aleksis P. Sullivan, Amanda L.
Social inequality in education and the use of extramural support services
Social inequality in education and the use of extramural support services Vol. 33 Núm. 2 Pág. 215-233 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Bodvin, Kathleen Verschueren, Karine Haene, Lucia De Struyf, Elke

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024