Even Einstein struggled (2016) Lin-siegler, Xiaodong Ahn, Janet N Chen, Jondou Fang, Fu-Fen Anny Luna Lucero, Myra Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 3 Pág. 314-328

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Mathematical resilience as a conceptual framework for school practice
Mathematical resilience as a conceptual framework for school practice Vol. 21 Núm. 1 Pág. 99-114
2022 Multidisciplinary journal of school education
Oszwa, Urszula
Nudging in education: from theory towards guidelines for successful implementation
Nudging in education: from theory towards guidelines for successful implementation Vol. 36 Núm. 3 Pág. 883-902 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Weijers, Robert J. de Koning, Björn Paas, Fred
Error handling in the classroom
Error handling in the classroom Vol. 36 Núm. 3 Pág. 719-738 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Soncini, Annalisa Matteucci, M. C. Butera, Fabrizio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Oct-2024