Does universal design education impact on the attitudes of architecture students towards people with disability? (2016) ARTICULO Hitch, Danielle Dell, Kelsey Larkin, Helen Journal of accessibility and design for all. JACCES Vol. 6 Núm. 1 Pág. 26-48
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas ARQUITECTURA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La neuroarquitectura y los escenarios educativos incluyentes Núm. 9 Pág. 97-115 | 2022 | Limaq |
Pinzón Rueda, María del Pilar
|
Insights from an inaugural eight-month interprofessional collaborative co-design educational experience between occupational therapy and industrial design Vol. 11 Núm. 1 Pág. 148-177 ARTICULO | 2021 | Journal of accessibility and design for all |
Brown, Rebecca
Mollo, Kimberly
Peterson, Madalyn
Avery, Mikael
Schneider, Eric
Corlett, Tod
|
Integrating behavioral research in undergraduate design studio in architecture for designing inclusive environments Vol. 10 Núm. 2 Pág. 209-228 ARTICULO | 2020 | Journal of accessibility and design for all |
Natu, Abhijit
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024