Demonstrating the value of marketing (2016) Hanssens, Dominique M. Pauwels, Koen H. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 80 Núm. 6 Pág. 173-190

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The influence of formal and informal control on market and financial results
The influence of formal and informal control on market and financial results Vol. 26 Núm. 1 Pág. 44-60 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Espinosa Sáez, Daniel Ortiz Rendón, Paola Andrea Munuera Alemán, José Luis
Marketing intelligence
Marketing intelligence Vol. 7 Núm. 7 Pág. 115-124
2022 IJIMAI
Lies, Jan
Is time to reach customer product acceptance influenced by advertising support?
Is time to reach customer product acceptance influenced by advertising support? Vol. 4 Núm. 2 Pág. 55-59 ARTICULO
2021 IROCAMM-International Review Of Communication And Marketing Mix
Peran, Mitchell J.
Measuring methods and advertisement planning
Measuring methods and advertisement planning Vol. 16 Núm. 2 Pág. 56-69 ARTICULO
2020 Entramado
Ortiz Rendón, Paola Andrea Gaviria Martínez, Luisa Fernanda Sanguino García, Vanesa Sánchez Torres, Javier Alirio
Um “Mapa Estratégico” para o Marketing
Um “Mapa Estratégico” para o Marketing Vol. 30 Núm. 77 Pág. 77-92 ARTICULO
2020 Innovar
Pimenta da Gama, António Casaca, Joaquim A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024