Genetically-mediated associations between measures of childhood character and academic achievement. (2016) Tucker Drob, Elliot M. Briley, Daniel A. Engelhardt, Laura E. Mann, Frank D. Journal of Personality and Social Psychology Vol. 111 Núm. 5 Pág. 790-815

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Genetic and Environmental Architecture of Five Factor Model and Super-Factors
Genetic and Environmental Architecture of Five Factor Model and Super-Factors Núm. 25 Pág. 1-12 ARTICULO
2022 The Spanish Journal of Psychology
Gigantesco, Antonella Fagnani, Corrado Alessandri, Guido Carluccio, Enrica Antonietta Stazi, Maria Medda, Emanuela
Temporal Stability of Grit and School Performance in Adolescents: A Longitudinal Perspective
Temporal Stability of Grit and School Performance in Adolescents: A Longitudinal Perspective Vol. 27 Núm. 1 Pág. 77-84 ARTICULO
2021 Psicología educativa
Postigo Gutiérrez, Álvaro Cuesta Izquierdo, Marcelino Fernández Alonso, Rubén García Cueto, Eduardo Muñiz Fernández, José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024